خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی در جمع خبرنگاران:

دادگاه در مورد مختومه شدن پرونده فاطمه هاشمی تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۳

امیدواریم هرچه زود‌تر دادگاه مهدی هاشمی برگزار شود / از اول نیز در خصوص پرونده خانم هاشمی بین بازپرس و دادیار اختلاف نظر وجود داشته که باید این اختلاف نظر را به دادگاه می‌فرستادند که بهترین کار این است که در حال حاضر دادگاه نقض تحقیقات بگیرد

وکیل فاطمه هاشمی گفت: اخیرا برادران لاریجانی خواستار مختومه شدن پرونده خانم هاشمی شدند و نامه‌ای هم امروز در این خصوص به دادگاه ابلاغ شده تا در این مورد تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیزاده طباطبایی وکیل پرونده مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ختم مادر احمد پورنجاتی در جمع خبرنگاران، در خصوص پرونده فاطمه‌هاشمی توضیح داد: در ابتدا جرمی اتفاق نیفتاده بود و قبل از دادگاه هم اعلام کرده‌ام که برادران لاریجانی بزرگوار‌تر از این هستند که شکایتی داشته باشند که شکایتی هم نکردند و اعلام جرم غیرقانونی بود و در این مورد با وجود اینکه اعلام هم شده بود توجهی صورت نگرفت.

وی در ادامه افزود: اخیرا برادران لاریجانی خواستار مختومه شدن پرونده شدند و نامه‌ای هم امروز در این خصوص به دادگاه ابلاغ شده تا در این مورد تصمیم گیری شود.

علیزاده طباطبایی گفت: از اول نیز در خصوص این جریان بین بازپرس و دادیار اختلاف نظر وجود داشته که باید این اختلاف نظر را به دادگاه می‌فرستادند که بهترین کار این است که در حال حاضر دادگاه نقض تحقیقات بگیرد و به دادسرا بفرستد تا پرونده جمع شود. وقتی در این مورد تصمیم بگیرند و مشخص شود که شاکی خصوصی وجود ندارد، مدعی العموم نمی‌تواند وارد شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص جزئیات پرونده مهدی هاشمی و اینکه گفته شده اسنادی از خارج از کشور وارد شده که در حال ترجمه است، گفت: ما امیدواریم هرچه زود‌تر دادگاه مهدی هاشمی برگزار شود.

علیزاده طباطبایی همچنین در خصوص نقض‌های پرونده مهدی هاشمی نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز