خبرگزاری کار ایران

با حکم رحمانی فضلی؛

" محمدکاظم موءذنیان " مشاور و رییس‌دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا شد

کد خبر : ۱۳۴۶۲۲

با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مشاور و رییس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا منصوب می نمایم.

وزیر کشور طی حکمی سردار سرتیپ محمدکاظم موءذنیان را به سمت مشاور و رییس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی سردار سرتیپ محمدکاظم موءذنیان را به سمت مشاور و رییس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا منصوب کرد.

در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به سردار سرتیپ محمدکاظم موذنیان آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مشاور و رییس دفتر جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم بیان شده است: برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای استفاده شایسته و مطلوب از اختیارات تفویضی در راستای تحقق و اجرای منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و انجام هرچه بهتر وظایف و مأموریت های نیروی انتظامی، ایجاد هماهنگی و برقراری تعامل پویا وکارآمد با ناجا، مطالعه و بررسی مسایل و معضلات موجود با همکاری نیروی انتظامی و ارایه ساز و کارهای مناسب برای رفع مشکلات، حمایت و تقویت ناجا در مسیر تامین و حفظ نظم و امنیت عمومی و ارایه مستمر گزارش پیشرفت امور به اینجانب از اهم مواردی است که انتظار دارد با جدیت نسبت به تحقق آن تلاش و اهتمام نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز