خبرگزاری کار ایران

در مراسم سخنرانی ظریف در دانشگاه تهران‎ صورت گرفت؛

برخورد گزینشی مسوولان حراست دانشگاه تهران با رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۴۷

مسئولان حراست دانشگاه تهران از ورود بعضی از خبرنگاران به بهانه پربودن سالن ممانعت کردند. این درحالی است که مشاهده می شد که در همان ساعات حراست دانشگاه تهران بعضی از خبرنگاران دیگر رسانه‌های خاص را با اینکه دیرتر آمده بودند به سالن هدایت می کردند.

پوشش خبری مراسم سخنرانی وزیر امور خارجه در دانشگاه تهران با برخورد گزینشی مسولان حراست دانشگاه تهران مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم سخنرانی محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حالی آغاز شد که این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

**مسئولان حراست دانشگاه تهران از ورود بعضی از خبرنگاران به بهانه پربودن سالن ممانعت کردند. این درحالی است که مشاهده می شد که در همان ساعات حراست دانشگاه تهران بعضی از خبرنگاران دیگر رسانه‌های خاص را با اینکه دیرتر آمده بودند به سالن هدایت می کردند.

**این مراسم با استقبال چند هزار نفری دانشجویان دانشگاه تهران روبرو شد.

**دانشجویان پس از اطلاع از ورود محمدجواد ظریف به سالن شعارهایی در حمایت از وی و دولت یازدهم سر می دادند.

**با اینکه اعلام شده بود این مراسم برای عموم دانشجویان دانشگاه‌های تهران آزاد است، اما حراست دانشگاه تهران با سخت‌گیری بی‌سابقه‌ای از ورود دانشجویان دانشگاه‌های دیگر ممانعت به عمل آورد.

گفتنی است؛ به علت ممانعت مسوولین حراست دانشگاه تهران، خبرنگار ایلنا موفق به پوشش رسانه‌ای این نشست نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز