خبرگزاری کار ایران

امیر موسوی در جمع خبرنگاران:

سامانه راداری " عصر " قابلیت نصب برروی همه شناورها را دارد

کد خبر : ۱۲۴۲۴۳

این رادار که توسط نیروی دریایی ساخته شده است سطح ۴ متر مربع را در فاصله ۱۱۰ مایلی کشف می‌کند و همچین توانایی قابلیت شناسایی موشک‌های کروز را دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: سامانه راداری " عصر " آمادگی نیروی دریایی را بالا می‌برد و بر روی تمامی شناور‌ها قابلیت نصب دارد و قدرت رزمی نیروی دریایی را بالا خواهد برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر موسوی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه راداری عصر در جمع خبرنگاران گفت: این رادار که توسط نیروی دریایی ساخته شده است سطح ۴ متر مربع را در فاصله ۱۱۰ مایلی کشف می‌کند و همچین توانایی قابلیت شناسایی موشک‌های کروز را دارد.

امیر موسوی با بیان اینکه تمام کار این رادار توسط نیروی دریایی انجام شده است، اظهار داشت: این یکی از افتخارات نیروی دریایی ارتش و ارتش جمهوری اسلامی که ما می‌توانیم چنین تجهیزات مدرنی را بسازیم.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه اظهار داشت: سامانه راداری " عصر " آمادگی نیروی دریایی را بالا می‌برد و بر روی تمامی شناور‌ها قابلیت نصب دارد و قدرت رزمی نیروی دریایی را بالا خواهد برد.

موسوی در پایان تاکید کرد: ارتش و نیروی دریایی با قوت مسیر امام حسین(ع) را ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز