خبرگزاری کار ایران

مصلحی در جمع خبرنگاران:

مذاکره‌ کنندگان با پشتوانه مردم، دشمن را مدیریت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۱

این راهپیمایی به این دلیل است که وقتی ما در داخل کشور اقتدار نشان دهیم و مردم نشان دهند که در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: کسانی که مذاکره می‌کنند می‌توانند با این پشتوانه، دشمن را مدیریت کنند نه اینکه دشمن آن‌ها را مدیریت کند.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت این راهپیمایی به این دلیل است که وقتی ما در داخل کشور اقتدار نشان دهیم و مردم نشان دهند که در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند، آنهایی که بحثمذاکرات را مطرح می‌کنند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یک مأموریت است می‌توانند با اقتدار و محکم بایستند.
وی اضافه کرد: در واقع اجازه نمی‌دهند که حق و حقوق ملت ایران با مشکل مواجه شود و نکته مهم این است که کسانی که مذاکره می‌کنند می‌توانند با این پشتوانه، دشمن را مدیریت کنند نه اینکه دشمن آن‌ها را مدیریت کند.
وی در پاسخ به این سؤال که ۳۰ سال پیش دانشجویان ما نام این سفارت را لانه جاسوسی نهادند و اکنون تازه کشورهای دیگر آن را لانه جاسوسی می‌نامند، نظر شما دراین‌باره چیست؟ اظهار داشت: بصیرت دانشجویان به تبعیت آن‌ها از ولایت بازمی‌گردد. دقیقا آن زمان در تبعیت از امام آن حرکت شکل گرفت و امروز هم همین طور؛ هر جا این تبعیت پررنگ باشد بصیرت بالا می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز