خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس دادگاه‌های انتظامی قضات انجام شد؛

اعلام جزئیات اخراج شش قاضی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۰۵

یک نفر از این قضات اخراج شده از نظر علمی ضعیف بود که تبدیل به کادر اداری شد / قاضی نمی‌تواند بدون کت و شلوار در دادگاه حاضر شده و یا در هر مجلس و عروسی شرکت کند / اگر قضات در جلسه دادگاه سیگار بکشند با آنان برخورد می‌شود.

ایلنا: رئیس دادگاه‌های انتظامی قضات جزئیات اخراج ۶ قاضی از دستگاه قضا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حاشیه سفر رئیس دستگاه قضا به استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام نیری در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات اخراج شش قاضی اظهار داشت: یک نفر از این قضات از نظر علمی ضعیف بود که تبدیل به کادر اداری شد.

وی ادامه داد: در مورد ۵ قاضی دیگر نیز به خاطر تخلفاتی که نمی‌توانم به دلیل حفظ آبرو افراد به آن اشاره کنم از قضاوت برکنار شدند.

وی خاطر نشان کرد: البته این ۵ قاضی می‌توانند به عنوان کارمند در جاهای دیگر مشغول کار شوند.

حجت السلام نیری با بیان اینکه مسئله قضاوت از حساسیت زیادی برخوردار است اظهار داشت: قاضی نمی‌تواند خودش به تنهایی در صف نان بایستد و نان بگیرد، این موضوع کسر شان است.

به گفته وی قاضی نمی‌تواند بدون کت و شلوار در دادگاه حاضر شده و یا در هر مجلس و عروسی شرکت کند، این کار‌ها تخلف است اما تخلفی نیست که باعثشود از دستگاه قضا بیرون رود.

رئیس دادگاه انتظامی قضات در مورد برخورد با قضات سیگاری نیز بیان داشت: اگر قضات در جلسه دادگاه سیگار بکشند تخلف کرده و با آنان برخورد می‌شود اما سیگار کشیدن قضات در بیرون از جلسه دادگاه اشکالی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز