خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سپاه ناحیه قدس تهران:

نخستین رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با رویکرد دفاعی برگزار شد

کد خبر : ۱۰۶۱۷۱

گردان‌های بیت‌المقدس در ساختار تشکیلاتی سازمان بسیج مستضعفین طرح‌ریزی شدند و اعضای گردان‌ها از دسته‌های ۲۲ نفره پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکیل می‌شود.

رویکرد گردان‌های بیت‌المقدس بر سه مبنای امنیتی، دفاعی و امداد و نجات قرار دارد که در نخستین رزمایش رویکرد دفاعی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرگرد پاسدار جواد عبیری معاون عملیات سپاه ناحیه قدس تهران در تشریح اهداف رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس گفت: گردان‌های بیت‌المقدس در ساختار تشکیلاتی سازمان بسیج مستضعفین طرح‌ریزی شدند و اعضای گردان‌ها از دسته‌های ۲۲ نفره پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکیل می‌شود.

وی افزود: رویکرد گردان‌های بیت‌المقدس بر سه مبنای امنیتی، دفاعی و امداد و نجات قرار دارد که این گردان‌ها پتانسیل آن را دارند که در مواقع ضروری به کمک نیروهای حفاظتی سازمان‌های امداد و نجات و نیروهای مسلح بشتابند.

عبیری خاطر نشان کرد: رزمایش گردان‌های کوهسر نیز که از خواهران بسیجی تشکیل می‌شود در هفته گذشته برگزار شد.

معاون عملیات ناحیه قدس تهران درخصوص رویکرد رزمایش‌ گفت: در این مرحله رویکرد ما بر مبنای دفاعی قرار داشت و در مرحله بعد به دنبال افزایش مهارت‌های امنیتی نیروهای گردان‌های بیت‌المقدس و کوهسر هستیم و آخرین رزمایش نیز به بحثافزایش مهارت‌های امداد و نجات اختصاص دارد امیدواریم که بتوانیم با ارائه آموزش‌های کافی متخصصانی را تربیت کنیم که در حوادثغیرمترقبه به کمک سازمان‌های امداد و نجات بیایند.

وی در پایان اظهار داشت: در کنار برنامه‌های رزمی، امنیتی و امداد و نجات کلاس‌هایی نیز برای افزایش سطح بصیرت نیروهای گردان برگزار کردیم که امیدواریم این برنامه‌های فرهنگی توانسته باشد برای عزیزان مثمر ثمر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز