خبرگزاری کار ایران

در حاشیه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس؛

ایلخان‌زاده: کلاس‌های فرهنگی با رویه بصیرت‌افزایی برگزار شد

کد خبر : ۱۰۶۰۸۹

زمایش امروز همانند سایر برنامه‌های بسیج از سوی سپاه محمد رسول الله تهران به ما ابلاغ شده است و به صورت برنامه یک روزه برای آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه قدس برگزار شد.

یکی از اهداف برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس آشنایی نسل سوم انقلاب با مسائل ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدرضا ایلخان‌زاده فرمانده حوزه ۱۲۱ صابر ناحیه قدس تهران در حاشیه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس گفت: بخشی از این رزمایش به کلاس‌های رزمی و نظامی اختصاص داشت و بخشی دیگر نیز به مباحثفرهنگی پرداخت که هدف آن ارتقای بصیرت بسیجیان است. علاوه برسایر اهداف این رزمایش هدف دیگر آشنایی نسل سوم انقلاب که در واقع دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند و با مسائل آن آشنا نیستند با این دوران است که این برنامه‌ها می‌تواند تأثیرگذاری خاص خود را بر تفکرات و اندیشه‌های بسیجیان داشته باشد.

وی افزود: رزمایش امروز همانند سایر برنامه‌های بسیج از سوی سپاه محمد رسول الله تهران به ما ابلاغ شده است و به صورت برنامه یک روزه برای آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه قدس برگزار شد.

ایلخان‌زاده در پاسخ به این سوال که چگونه این رزمایش می‌تواند موجب آشنایی بسیجیان با مسائل دفاع مقدس شود اظهار داشت: در کلاس‌های فرهنگی که با رویه بصیرت‌افزایی برگزار شد فرهنگ عزیزان بسیجی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند که برگرفته از‌‌ همان فرهنگ جهادی می‌باشد و قرآن کریم نیز بار‌ها به این مقوله اشاره کرده است انتقال داده می‌شود که برپایه این کلاس‌ها در کنار رزمایش‌های نظامی می‌تواند نقش بیشتری بر تأثیرگذاری روی تفکرات و فرهنگ آن‌ها داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز