خبرگزاری کار ایران

گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به عراق / ۱ /:

پیش‌بینی تحرکات جدید در جبهه شمالی عراق

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۹۶

با توجه به امیدواری زیادی که مردم عراق و نیروهای نظامی شیعه دارند پیش‌بینی می‌شود تحرکات جدیدی در روزهای آینده در جبهه شمالی عراق صورت بگیرد.

با گذر از پایانه مرزی مهران و ورود به گیت عراق عکس‌های سردار ایرانی در پشت شیشه‌های کنترل پاسپورت به چشم می‌خورد که با متن‌های نوشته شده عربی به تکفیری‌ها و داعشی‌ها هشدار داده است که اجازه تعرض به شیعیان و اماکن متبرکه آنها را نخواهیم داد.

در اماکن عمومی نیز از قبیل بازار، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها بین جوانان عراقی صحبت از این سردار ایرانی است به طوری که در گفت و گو با آنها از او با افتخار یاد می‌کنند و به او لقب اسد الشیعه یعنی شیر شیعیان را داده‌اند و از دلاوری‌های او در نبردهای آمرلی و جرف‌الصخر یاد می‌کنند.

هر روز صحبت‌های جدیدی در عراق از حضور سلیمانی شنیده می‌شود به طوری که عده‌ای او را بصره دیده‌اند یا عده‌ای از حضور او در کربلا می‌گویند. میزان امیدواری مردم عراق به سردار سلیمانی بدان حد است که همه تصورها بر این است که تا یک ماه دیگر موصل آزاد می شود. حضور نیروهای سازمان بدر در تمامی شهرهای مذهبی عراق مشهود است. به طوری که امنیت این شهرها به طور کامل در اختیار این سازمان است.

نیروهای سازمان بدر٬ همه این افراد خود را سرباز سلیمانی می‌دانند. با توجه به امیدواری زیادی که مردم عراق و نیروهای نظامی شیعه دارند پیش‌بینی می‌شود تحرکات جدیدی در روزهای آینده در جبهه شمالی عراق صورت بگیرد.

خبرنگار اعزامی ایلنا؛ عراق٬ بصره

اشکان الوندی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز