خبرگزاری کار ایران

ایپک عدم حمایت از تحریم‌های جدید علیه ایران را تکذیب کرد

کد خبر : ۱۴۴۱۶۹

رئیس ایپک طی نامه‌ای که در وب‌سایت «بازفید» منتشر شد٬ اعلام کرده است که سوء برداشت رسانه‌ها در این مورد که این نهاد از افزایش تحریم‌ها علیه ایران حمایت نمی‌کند، «نادرست» بوده است.

رئیس کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل(ایپک) در نامه‌ای اعلام کرد که برخی گزارش‌ها مبنی بر مخالفت این نهاد با طرح تحریم‌های جدید علیه ایران ناشی از سوء برداشت بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد٬ «مایکل کاسن» رئیس ایپک طی نامه‌ای که در وب‌سایت «بازفید» منتشر شد٬ اعلام کرده است که سوء برداشت رسانه‌ها در این مورد که این نهاد از افزایش تحریم‌ها علیه ایران حمایت نمی‌کند، «نادرست» بوده است.

وی تاکید کرد که موضع ایپک در قبال اعمال تحریم علیه ایران تغییری نکرده است.

بر اساس این گزارش٬ پنجشنبه گذشته مجله «پولیتیکو» گزارش داده بود که «بیل کلینتون» رئیس‌‌جمهوری پیشین آمریکا و همچنین ایپک ٬لابی قدرتمند یهودیان، در شرایط فعلی با تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران مخالف‌ هستند.

بر پایه طرحی که سناتور «رابرت منندز» تدوین کرده است٬ در صورتی که ایران به توافق‌نامه ژنو پا‌بند نماند، دولت آمریکا بلافاصله تحریم‌ها علیه تهران را افزایش خواهد داد. با این حال «باراک اوباما» رییس‌جمهوری آمریکا هشدار داده است که چنین طرحی را در صورت تصویب، وتو خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز