خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

دیدار سفرای جدید تونس، برزیل و اسلوونی و کاردار آرژانتین در تهران با امیرعبداللهیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۰۸۷

سفرای جدید تونس، برزیل و اسلوونی و کاردار آرژانتین و نماینده جدید کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در تهران با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، خورخه ماریانو خوردن، کاردار جدید جمهوری آرژانتین در تهران امروز در ابتدای ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان دیدار و اعتبارنامه خود را تسلیم کرد.

همچنین یومیکو تاکاشیما ایشیکاوا، نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران نیز امروز در آغاز ماموریت خود در تهران با وزیر امور خارجه دیدار و روانامه خود را تسلیم حسین امیرعبداللهیان کرد.

عماد الرحمونی، سفیر جدید جمهوری تونس در ایران در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

ادواردو ریکاردو گرادیلونه نتو، سفیر جدید جمهوری فدراتیو برزیل در جمهوری اسلامی ایران امروز در آغاز دوره کاری خود در تهران، در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

ایگور یوکیچ، سفیر جدید جمهوری اسلوونی در جمهوری اسلامی ایران امروز در آغاز دوره کاری خود، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز