خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید:

واشنگتن آماده تعامل با تهران بر اساس احترام متقابل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۱۰

معاون سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که تاکنون چند بار با مقام‌های ایران مذاکره کرده و تمایل داریم بر اساس احترام متقابل به مذاکرات ادامه دهیم.

سخنگوی کاخ سفید گفت که تا زمانی که ایران مایل باشد که نشان دهد در برنامه‌ هسته‌ای خود اهداف غیرنظامی را دنبال می‌کند، آمریکا نیز آماده تعامل و مذاکره با تهران بر اساس احترام متقابل است.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «جاش ارنست» معاون سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که تاکنون چند بار با مقام‌های ایران مذاکره کرده و تمایل داریم بر اساس احترام متقابل به مذاکرات ادامه دهیم.
وی افزود که در جریان این گفت‌وگوها، مقام‌های ایران فرصت خواهند داشت در عمل جدیت خود را نشان دهند.
بر اساس این گزارش، «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران هفته آینده به همراه یک هیات برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر خواهد. «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا نیز هفته آینده به نیویورک خواهد رفت.
کاخ سفید پیش از این از احتمال دیدار حسن روحانی و باراک اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داده بود.
با این حال، جاش ارنست تصریح کرده است که برنامه‌ای برای دیدار بین باراک اوباما و حسن روحانی وجود ندارد.

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفته است که واشنگتن از رویکرد تازه ایران به دنبال انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز