خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری سمنان خبرداد؛

عملیات بهسازی فاز دوم محور سمنان-دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۱۷

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات بهسازی ۲۱ کیلومتر از محور دامغان - سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احسان منصور کیایی، گفت: عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت محور دامغان - سمنان در محدوده گردنه آهوان آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه بهسازی با طولی بالغ بر ۲۱ کیلومتر و عرض ۷.۳۰ متر آغاز شده است.

منصور کیایی با اشاره به اینکه عملیات بهسازی این محور در لاین شمالی نیز در حال انجام است تصریح کرد: پروژه بهسازی محور دامغان- سمنان  دارای مدت قرارداد اجرایی یکساله می باشد که دارای جزئیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت، شانه سازی در مقاطع مورد نیاز، تهیه و اجرای یک لایه ماسه آسفالت، یک لایه آسفالت اساس قیری و یک لایه روکش توپکا است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اظهار کرد: راه‌ها و ابنیه فنی سرمایه‌های ملی هر کشور بوده و نقشی اساسی درمبادلات اقتصادی، فرهنگی و ... دارند. وظیفه توسعه و صیانت از آن‌ها بخصوص در استانی که راه‌های آن کریدور ارتباطی مهم کشور محسوب می شود ، امری همگانی بوده که باید مجدانه نسبت به پی گیری آن ساعی باشیم.

وی گفت: از مزایای اجرای این پروژه می توان به حفظ جاده موجود، بهبود رفت و آمد، افزایش ایمنی خودروها و کاهش تصادفات جاده ای و بهسازی و اصلاح و ساماندهی روکش محور موجود اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز