خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

گام چهارم طرح تحول سلامت بزودی در کشور اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۷۳

بسته چهارم طرح تحول سلامت اکنون آماده است اما نمی‌توان به طور دقیق زمان اجرای آن را مشخص کرد.

وزیر بهداشت، با تاکید بر اینکه گام چهارم طرح تحول سلامت بزودی در کشور اجرا می‌شود، گفت: البته هنوز زمان دقیق اجرای این گام که بیشتر حول محور خدمات آموزشی است، مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی، افزود: بسته چهارم طرح تحول سلامت اکنون آماده است اما نمی‌توان به طور دقیق زمان اجرای آن را مشخص کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه معاون آموزشی وزارت بهداشت به ریاست جمعیت هلال احمر منصوب شده است لذا باید جایگزین وی معرفی شود تا بتوان برای اجرای گام چهارم طرح تحول سلامت که بیشتر حول محور خدمات آموزشی است، برنامه زمان بندی شده‌ای تعیین کرد.

وزیر بهداشت، درباره آخرین اطلاعات از اجرای گام سوم طرح تحول سلامت و برخورد با پزشکان زیرمیزی بگیر، تاکید کرد: در اجرای این گام، همکاری بین جامعه پزشکی فوق العاده بوده است که همین امر در استان‌ها نمود بیشتری پیدا کرد.

هاشمی تصریح کرد: البته ناگفته نماند که شکایت‌هایی نیز به سامانه ۱۶۹۰ صورت گرفته و آماری که به دست من رسیده است تاکنون ۵ پزشک به طور موقت از طبابت محروم شده‌اند.

وی گفت: علاوه بر فعالیت سامانه ۱۶۹۰ ناظران وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی نیز بازدیدهای سرزده‌ای از مراکز درمانی دارند تا در صورت بروز تخلف، به آن‌ها رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز