خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت یاد شهدای حمله صهیونیست‌ها به جنوب سوریه با حضور وزیر بهداشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۴۸

هاشمی به منظور گرامیداشت یاد و نام ۶ شهید حزب الله در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به همراه چند تن از مسئولان کشور برای عرض تسلیت به دکتر عبدالله صفی‌الدین نماینده جنبش حزب الله در تهران در این دفتر حضور یافتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران یاد شهدای اخیر حمله صهیونیست ها به جنوب سوریه را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا؛ عصر چهارشنبه هاشمی به منظور گرامیداشت یاد و نام ۶ شهید حزب الله در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به همراه چند تن از مسئولان کشور برای عرض تسلیت به دکتر عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب الله در تهران در این دفتر حضور یافتند.

وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد: دست انتقام خداوند منتقم واقعی خون این شهیدان باشد.

هاشمی در دفتر یادبود دفتر جنبش حزب الله در تهران نوشت:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین

شهادت جمعی از مجاهدان فی سبیل الله حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید اسلام عزیز به برکت این خون های پاک، بالنده تر خواهد شد و اینده از ان اسلام و مسلمین خواهد بود.

گفتنی است در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره در سوریه، شماری از نیروهای حزب الله بنام های محمد عیسی ابوعیسی، جهاد عماد مغنیه پسر شهید عماد مغنیه، عباس ابراهیم حجازی، محمدعلی حسن ابوالحسن، غازی علی ضاوی و علی حسن ابراهیم شهید شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز