خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان امداد و نجات خبر داد:

آماده باش پایگاه‌های امدادی در شهرستان‌های حادثه‌خیز

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۹۰

طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آماده مقرر است در این دهه تمام پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای با استقرار آمبولانس و نیرو‌ها در جلوی پایگاه‌ها در آماده باش باشند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات گفت: اجرای مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های حادثه‌خیز که بیشترین تصادف جاده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند از برنامه‌های دهه ایمنی راه‌هاست.

به گزارش ایلنا، مجتبی سیف با اشاره به فرا رسیدن دهه ایمنی راه‌ها(۱۴ تا ۲۵ آبان ماه) با اشاره به اینکه امروز ۱۵ آبان ماه به عنوان امداد و نجات در راه‌ها نامگذاری شده است افزود: طبق برنامه ریزی‌های بعمل آماده مقرر است در این دهه تمام پایگاههای امداد و نجات جاده‌ای با استقرار آمبولانس و نیرو‌ها در جلوی پایگاه‌ها در آماده باش باشند.

وی افزود: اجرای مانور امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان‌های حادثه‌خیز که بیشترین تصادف جاده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند از دیگر برنامه‌های این دهه است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات جاده‌ای ویژه نجاتگران و امدادگران در این دهه خاطر نشان کرد: همچنین هماهنگی لازم جهت برگزاری این دوره‌ها برای سازمان‌های همکار نیز انجام شده است.

سیف افزود: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و آموزش بیشتر مردم درباره نحوه برخورد با حوادثجاده‌ای در این دهه تلاش شده است از طریق کار‌شناسان و رسانه‌های جمعی آگاهی بیشتری نسبت به وقایع جاده‌ای به عموم مردم داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز