خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن ام اس درگفتگو با ایلنا:

روزی ۴ تا ۵ نفر برای ثبت نام به انجمن ام اس مراجعه می کنند / دو سوم مبتلایان خانم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۴۱

این افراد یا ازقبل بیمار بوده اند اما عضو انجمن نبوده اند یا اینکه به تازگی به بیماری ام اس مبتلا شده اند / از هر سه نفر مبتلا به بیماری ام اس دو نفر خانم هستند.

ایلنا: مدیر عامل انجمن ام اس از ثبت نام روزانه ۴ تا ۵ نفر در این انجمن به دلیل ابتلا به بیماری ام اس خبر داد.

سیدمحسن وزیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه روزی ۴ تا ۵ ثبت نام جدید درانجمن ام اس داریم، گفت: روزانه ۴ تا ۵ نفر برای ثبت نام به انجمن مراجعه می کنند که این افراد یا ازقبل بیمار بوده اند اما عضو انجمن نبوده اند یا اینکه به تازگی به بیماری ام اس مبتلا شده اند.

وی با اشاره به اینکه انجمن ام اس ۲۱ هزار عضو دارد، افزود: از این تعداد دو سوم خانم هستند یا به عبارتی از هر سه نفر مبتلا به بیماری ام اس دو نفر خانم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که بیماران ام اس ماهانه برای دارو چقدر هزینه می کنند، گفت: بیمارانی که داروی ایرانی مصرف می کنند بین ۲۴ تا ۴۰ هزار تومان و بیمارانی که داروی خارجی مصرف می‌‌کنند ۵۰۰ هزار تومان ماهانه هزینه می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگرچه ۲۱ هزاربیمار مبتلا به ام اس در انجمن ثبت نام کرده اند اما آمار مبتلایان به این بیماری درکشور حدود ۷۰ هزار نفر است.

وزیری با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا همه بیماران ام اس را تحت پوشش بیمه های تکمیلی قرار دهیم، افزود: برخی از بیماران به واسطه اینکه کارمند برخی ادارات مانند بانک، ‌مخابرات، نفت و… هستند بیمه تکمیلی خوبی دارند اما بیمارانی که بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی دارند و به جایی وابسته نیستند دراین زمینه مشکل دارند از همین رو درصدد هستیم که آنها را هم تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز