خبرگزاری کار ایران

تعرفه های آزمایشگاهی در سال جاری ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۲۱

درمورد آزمایش های بیو شیمیایی و ژنتیک با ضعف و کمبود تجهیزات مواجه هستیم / درمورد آزمایش های بیو شیمیایی، ژنتیک و متابولیک با ضعف وکمبود تجهیزات مواجه هستیم.

دبیر علمی دوازدهمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از افزایش ۲۵ درصدی تعرفه های آزمایشگاهی در سال ۹۳خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تقی خانی در نشست خبری هفتمین کنگره بین المللی و دوازدهمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران نشست خبری که امروز برگزار شد، در مورد وضعیت تجهیزات در آزمایشگاه‌ها گفت: درمورد آزمایش های بیو شیمیایی، ژنتیک و متابولیک با ضعف وکمبود تجهیزات مواجه هستیم.

وی افزود: از همین روخیلی ازآزمایش‌های مربوط به این بیماری‌ها را به خارج از کشور می‌فرستیم ودر مورد هم چنین وضعیتی است.

تقی خانی با اشاره به اینکه با این تجهیزات مدرن می‌توان ژنهای معیوب را که فرد را مستعد بیماری می‌کنند تشخیص داد، افزود: با استفاده از این تجهیزات می‌توان سرطان سینه را خیلی راحت تشخیص داد.

وی با اشاره به اینکه انجام چنین آزمایشهایی در همه جای دنیا گران است افزود: در آزمایش‌های معمول که نیاز ۹۵درصد از بیماران است هیچ مشکل خاصی نداریم.

تقی خانی همچنین در مورد تعرفه آزمایشگاه‌ها در سال ۹۳گفت: متوسط ۲۵درصد رشد برای تعرفه های آزمایشگاهها در نظرگرفته شده است که باتوجه به تورم تعرفه بالایی نیست.

وی با تاکید بر تقویب بیمه‌ها گفت: باید تلاش شود ارتباط مالی بین ارائه دهنده خدمات و خدمات گیرنده قطع شود و بیمه‌ها نقش واسط را ایفا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز