خبرگزاری کار ایران

توصیه هلال احمر به مسافران نوروزی / تماس با ۱۱۲ در شرایط اضطراری

کد خبر : ۱۵۴۴۲۹

امکان برقراری تماس با شماره اضطراری ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت در گوشی‌های همراه یا در صورت قفل بودن گوشی بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی وجود دارد.

ایلنا: مسافران نوروزی در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۲ مرکز پاسخگوی اضطراری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا، " وحید رحمتی " مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: شماره ۱۱۲ در تمام کشور برای استمداد کمک اضطراری در حوادثبرای حادثه دیدگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و مسافران نوروزی می‌توانند با برقراری تماس با این شماره از سازمان امداد و نجات درخواست کمک اضطراری داشته باشند و کمک بگیرند.

وی افزود: شماره ۱۱۲(ندای امداد) سازمان امداد و نجات برای شتاب بیشتر و انجام به هنگام عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان در انواع حوادثطراحی شده است و با برقراری تماس کمک اضطراری از سوی حادثه دیدگان انواع حوادثبا شماره یادشده، امدادگران و نجاتگران هلال احمر به عنوان همکار در کنار سایر نیروهای امدادرسان برای کمک رسانی به افراد مضطرب و گرفتار اقدام می‌کنند.

رحمتی تاکید کرد: امکان برقراری تماس با شماره اضطراری ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت در گوشی‌های همراه یا در صورت قفل بودن گوشی بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز