خبرگزاری کار ایران

دبیر کل جمعیت هلال احمر:

سفرهای نوروزی فرصت خوبی برای اعتمادسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۳۹

سفرهای نوروزی فرصت خوبی برای اعتمادسازی است و همراهی مردم در این ایام زمان مناسبی برای ارتقای مقبولیت ایجاد می‌کند.

ایلنا: دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: برنامه ریزی برای تحول جمعیت هلال احمر با همراهی همه مدیران می‌سر است و باید با همفکری آن‌ها تحول را تا لایه‌های زیرین جمعیت پیش برد.

به گزارش ایلنا، " سید احمد موسوی " در اختتامیه گردهمایی مدیران ستادی و عامل استان‌های جمعیت هلال احمر، گفت: نگاه ما در جمعیت هلال احمر، نگاه شایسته سالاری است و بدون کالبد شکافی مشکلات گذشته درصدد هستیم از توان همه مدیران و نیرو‌ها برای پیشبرد اهداف جمعیت سود ببریم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر متعلق به همه مردم است و باید ثابت کرد که این نهاد مردمی به دور از هر خط سیاسی و گرایشی مشغول خدمت رسانی به جامعه است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: در کارگروههای برگزار شده بیشترین تاکید بر کمرنگ کردن موازی کاری در میان قسمتهای مختلف جمعیت صورت گرفت و این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل تشکیل ستاد تحول محسوب می‌شود.

موسوی در ادامه به برنامه ریزی سه سازمان برای خدمت رسانی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: سفرهای نوروزی فرصت خوبی برای اعتمادسازی است و همراهی مردم در این ایام زمان مناسبی برای ارتقای مقبولیت ایجاد می‌کند.

وی به لزوم همبستگی در میان اجزای مختلف جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همراهی صمیمانه همه مدیران جمعیت هلال احمر به سوی یکی شدن پیش برود و فارغ از هر حاشیه‌ای شاهد همدلی در میان همه اجزا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز