خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو: 

کیفیت، خط قرمز ماست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۴۵

مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در اولین گردهمایی تخصصی مدیران نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: خط قرمز سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌ها کیفیت است و به هیچ عنوان از این موضع کوتاه نمی‌آییم. 

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمود آل‌بویه با بیان اینکه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی از تولد تا مرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار کرد: امروزه مهمترین چالش ما فراوانی اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در بازار است البته باید امور تولید کنندگان و واردکنندگان هم تسهیل شود.

وی خاطر نشان کرد: فراورده‌های آرایشی و بهداشتی هم در تولید و هم در مصرف حیطه وسیعی را تشکیل می‌دهد و کیفیت این محصولات مانند صخره‌ای است که پشت آن سلامت ۸۵ میلیون ایرانی قرار دارد. 

فرشته میرزازاده معاون توسعه و منابع سازمان غذا و دارو نیز در این گردهمایی گفت: مدیران نظارتی و کارشناسان حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی جزو اولین گروه‌هایی بودند که در زمان پاندمی کرونا وارد میدان شده و بیشترین خدمات را در تامین اقلام حفاظتی و بهداشتی در جهت پیشگیری از ابتلا بیماری ارائه کردند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز