خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۹۳

نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور برگزار شد.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجید احمدی، مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد شهدای نظام سلامت و شهدای دانشگاه، گفت: وزارت بهداشت یکی از دستگاه‌هایی است که نسبت به تعداد کارکنان خود، بیشترین فراوانی جمعیت شاهد و ایثارگر را دارد. 

احمدی تصریح کرد: در کارگروه ترویج ایثار و شهادت در پی استفاده از ظرفیت‌های موجود و ایجاد شورای هماهنگی هستیم. خوشبختانه بعد از ۸ سال، شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دولت مردمی احیا شد و وزارت بهداشت اولین دستگاهی بود که کارگروه‌ها را در سطح وزارتخانه و دانشگاه‌ها تشکیل داد. 

دبیر کارگروه ترویج ایثار و شهادت وزارت بهداشت در ادامه افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با در نظر گرفتن مقتضیات و شاخصه‌های نظام سلامت، از روش‌های جدید و جذاب برای معرفی این فرهنگ به نسل جدید استفاده کنیم. 

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران با تاکید بر لزوم شفافیت در ارائه خدمات به ایثارگران، گفت: نگاه کریمانه به مراجعات و درخواست‌های خانواده شاهد و ایثارگر، موجب تقویت سرمایه اجتماعی جامعه ایثارگران خواهد شد. 

در ادامه،  سید علی حسینی، رییس دانشگاه و رییس کارگروه، ضمن تبریک روز آزادگان، گفت: با نگاهی به ۴۴ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی، شاهدیم که این انقلاب و تداوم آن با ایثار و شهادت همراه بوده و آنچه موجب عزت، اقتدار و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی فرهنگ و ایثار و شهادت است. 

رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا و دلاوری و جانفشانی ایثارگران پابرجاست. 

رییس کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاه تاکید کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تداوم حرکت انقلاب و نظام ضروری است و باید از ظرفیت فضای مجازی نیز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم. 

وی گفت: اکثر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی دانشگاه با لحاظ فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود و معاونت فرهنگی دانشگاه در این زمینه برنامه‌های خوبی را انجام داده است. 

گفتنی است، در حاشیه این نشست از دو تن از آزادگان شاغل در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز