خبرگزاری کار ایران

سومین شماره نشریه شهدای اسلام منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۷

سومین شماره ماهنامه شهدای اسلام با محوریت جامعه ایثارگری، تحت نظارت هیئت خانواده شهدا و ایثارگران منتشر شد.

ایلنا: سومین شماره ماهنامه شهدای اسلام با محوریت جامعه ایثارگری به مدیر مسئولی کبری احمدی و سردبیری سید هادی کسایی‌زاده تحت نظارت هیئت خانواده شهدا و ایثارگران منتشر شد.

به گزارش ایلنا در این شماره می‌خوانیم:

عاشقانه‌های حمیده و منصوره
حمیده همسر شهید منصور ستاری برای نخستین بار لب سخن گشوده و از روزهای زندگی‌اش با منصور با ماهنامه شهدای اسلام مصاحبه کرده است. دوران نامزدی و خواستگاری منصور ستاری و روزهای تلخ و شیرین این خانواده مهم‌ترین بخش‌های این مصاحبه را تشکیل می‌دهد.

معجزات شهدا از خرافه تا واقعیت
خبرنگار این نشریه طی گفتگویی با غسال شهدای بزرگ مانند شهید صیاد شیرازی، شهیدپلارک، شهید رجایی و شهید بهشتی به موضوع خرافه گرایی در شهدا پرداخته و خواننده را با معجزاتی اعم از شهیدی که در قبر لبخند زد، امضای سرخ شهید پای کارنامه امتحانی فرزندش، انگش‌تر عقیق شهید که ترمیم شد و غیره آشنا کرده و همراه با کار‌شناس مذهبی این موضوع را بررسی کرده است.

ماجرای فتح الله‌زاده و پسر صدام
گفتگو با فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران و خاطراتش در روزهای جنگ تی‌تر و عکس روی جلد این شماره ماهنامه قرار گرفته و فتح الله‌زاده در مورد مسابقه فوتبالی دوستانه در دوران جنگ میان ایران و عراق صحبت کرده که در ان پسر صدام هم حضور داشته است.

حراج سرهنگ ۳۰ هزار تومان
گزارش میدانی از بازار خرید و فروش لباس‌های نظامی و درجات و نشان‌های نظامی و انتظامی سوژه جالب این شماره شهدای اسلام است که به نوعی خبرنگار خواسته عنوان کند که درجات نظامی به آسانی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

موسیقی دفاع مقدس از کاست تا کنسرت
گفتگوی جالب و جذاب با فریدون آسرایی و علیرضا عصار دو خواننده پاپ که برای شهدا بسیار خوانده‌اند برای مخاطبان این شماره ماهنامه شهدای اسلام جالب خواهد بود چرا که خبرنگار موسیقی دفاع مقدس را از دوران جنگ تاکنون مورد بررسی و ارزیبابی قرار داده است.

وقتی علی ضیاء فرزند شهید می‌شود
مجری خوش تیپ شبکه سه میهمان خانه مادر شهیدی می‌شود که این مادر شهید آرزو دارد قبل از مرگش علی ضیا را ببیند. دعوت علی ضیا توسط مجله و حضورش در خانه این مادر شهید حاشیه‌های باورنکردنی دارد که باید خواند.

روزهای سخت همرزم روحانی
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با دعوت شهدای اسلام و حضور در خانه جانباز شیمیایی در شورآباد وارد ماجرا و زندگی اینجانباز می‌شود که بعد مشخص می‌شود اینجانباز همرزم رئیس جمهور بوده است.

آخرین جزئیات پرونده نعیمه اشراقی
توهین نعیمه اشراقی به شهدا و اظهار نظر تمامی فرزندان شهدای شاخص و پیامکهای رد و بدل شده سردبیر مجله با نوه امام دست مایه گزارش خواندنی نعیمه اشراقی در این شماره شده است.

عکس شهدا
این قسمت از ماهنامه جدید طراحی شده و سردبیر تصمیم گرفته تا تخلفات مسئولان را تحت عنوان عکس شهدا عنوان کند. در این شماره از مدیران امنیتی و سیاسی زندان رفته در فتنه ۸۸ سخن گفته شده که امروز روی صندلی هلال احمر کشور تکیه زده‌اند.

همچنین در این شماره گفتگو با خانم صلواتی - گفتگو با حسن بیادی - گزارش تخت‌هایی که جیر جیر می‌کنند - ساندویچ فروشی که عکاس شهدا شد - غرامت ۶ هزار میلیاردی جانبازان شیمیایی و بخشهایی با زبان عربی و انگلیسی مهم‌ترین قسمتهای این شماره ماهنامه شهدای اسلام را تشکیل می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز