خبرگزاری کار ایران

لحظه شکار مار شاه کبرای غول پیکر!

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۳۹۵

جنگلبانان محلی در هند دو مار شاه کبرای غول پیکری را که به خانه های مسکونی هجوم برده بودند شکار کردند.

به گزارش ایلنا، بارش‌های موسمی در هند همیشه با هجوم خزندگان خطرناک به مناطق روستایی همراه است. به تازگی ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به یک خانه روستایی در ایالت «اوتاراکند» واقع در شمال هند خبرساز شده است. این دو مار که وارد این خانه روستایی در اطراف شهر«دِهرادون»، مرکز ایالت اوتاراکند شده بود توسط جنگلبانان محلی شکار شدند. 

ساکنان محلی که دچار ترس و وحشت شده بودند بلافاصله با اداره جنگلبانی تماس گرفتند و از آن ها درخواست کمک کردند. ویدئویی که «آکاش کومار»، یکی از ماموران اداره جنگلبانی هند در فضای مجازی منتشر کرده است لحظه شکار این مار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که یکی از ماموران سر مار را گرفته، مامور دیگر تلاش می کند مار را در داخل یک گونی بیندازد. جثه این مار آنقدر بزرگ است که برای لحظاتی ماموران جنگلبانی را برای انداختن این حیوان به داخل گونی دچار مشکل می کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ماموران جنگلبانی این مار را در یکی از جنگل‌های اطراف رها کردند. مار دیگر نیز که وارد یکی از منازل مسکونی در همین روستا شده بود توسط ماموران جنگلبانی شکار شد.

ورود این مار شاه کبرا به این خانه روستایی در شمال هند در حالی خبرساز شد که حدود یک هفته پیش نیز ورود یک مار شاه کبرای غول پیکر به روستای دیگری در همین ایالت خبرساز شده بود. این مار نیز که موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شده بود توسط ماموران جنگلبانی شکار و در جنگل رها شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز