خبرگزاری کار ایران

دلخوری شدید پرز از توقعات بالای رونالدو

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۹۰

کریستیانو رونالدو از رئال پول بیشتری می‌خواهد و این را از طریق مدیر برنامه‌هایش به مدیریت باشگاه اطلاع داده است.

اینکه رونالدو خواهان افزایش دستمزد خود است، به تابستان گذشته بر می‌گردد. پس از اینکه فوق ستاره پرتغالی با اتهامات مالیاتی از سوی دادستانی مادرید مواجه شد و در ‌‌نهایت تلاش‌های پرز او را از جدایی منصرف کرد، رونالدو از مدیر رئال این قول را گرفت تا قراردادش بهبود پیدا کرده و دستمزد سالیانه‌اش افزایش یابد.

تمدید قرارداد مسی که باعث شد دریافتی او به ۵۰ میلیون یورو خالص در سال برسد نیز مزید بر علت شد تا فشارهای رونالدو روی مدیریت رئال بیشتر شود. همه این‌ها در کنار دو عنوان فردی مهم سال که اخیرا به رونالدو رسیده (توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا) هم باعث شده تا توقعات رونالدو بیش از گذشته بالا برود.

طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، رونالدو چند هفته پیش به پرز اولتیماتوم داده است که اگر تا پایان فوریه دستمزد او به سطح مسی و نیمار نرسد، به پیشنهاداتی که برایش رسیده فکر خواهد کرد و گویا خودش تمایلی جدی برای بازگشت به یونایتد دارد.

در همین رابطه امروز مارکا گزارش داد که پرز از فشارهای رونالدو خسته شده و معتقد است که الان و با توجه به وضعیت بحرانی رئال، زمان مناسبی برای فکر کردن به بهبود قرارداد رونالدو نیست و این فشار‌ها چیزی جز ایجاد حاشیه بیشتر برای باشگاه در پی نخواهد داشت.

پرز معتقد است که رونالدو در حال حاضر به جای فکر کردن به پول بیشتر، باید تمرکز خود را روی بهبود شرایط گلزنی خود معطوف کرده و رئال را از بحران خارج کند. همچنین طی تماس‌های باشگاه رئال با تیم‌هایی که تصور می‌شوند خواهان رونالدو باشند، مشخص شده که هنوز هیچ پیشنهادی رسمی برای این بازیکن به مدیر برنامه‌های او ارائه نشده است.

در رئال روی رونالدو برای سال‌های پیش رو حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند ولی بر این عقیده‌اند که اگر او واقعا تمایل به جدایی دارد، آزاد است تا تصمیم خود را عملی کند. هرچند که برای فروش او رقمی نجومی مطالبه خواهد شد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز