خبرگزاری کار ایران

هیجان‌زدگی کودک افغان از دیدار با لیونل مسی

کودک 5 ساله افغان از اینکه قرار است لیونل مسی را ببیند کاملا هیجان‌زده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی احمدی که با کیسه پلاستیکی راه‌راه آبی و سفید پیراهن لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده بود حالا در یک قدمی دیدار با اسطوره آرژانتینی قرار دارد و به همین دلیل کاملا هیجان زده است.

این کودک 5 ساله افغانی در مصاحبه با الجزیره گفت:« مسی را دوست دارم، بزودی او را می‌بینم. فوتبال را دوست دارم و می‌خواهم روزی شبیه مسی شوم».

همچنین فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرده مسی قول داده بزودی با مرتضی ملاقات داشته باشد. سید علی کاظمی، سخنگوی این فدراسیون گفت: «ما با مدیر برنامه‌های مسی تماس گرفته‌ایم و علاقه این پسر را به او که اسطوره زندگی‌اش است، ابراز کرده‌ایم. هنوز در حال هماهنگی هستیم. با اینکه مکان و زمان ملاقات هنوز مشخص نشده اما این امکان وجود دارد مرتضی را برای دیدن مسی به اسپانیا بفرستیم».

همچنین عارف احمدی، پدر مرتضی هم درباره انتشار عکس فرزندش در فضای اینترنت و حمایت مردمی از این اتفاق گفت: «ما انتظار این همه حمایت را نداشتیم. مردم از سراسر جهان تلاش کردند لیونل بتواند مرتضی را پیداکند. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. ما در کمال فروتنی در انتظار پاسخ مسی می‌مانیم. اگر این اتفاقی بیفتد، لحظه بزرگی در زندگی مرتضی خواهد بود».

 

 

کد خبر : ۳۴۳۴۰۶