خبرگزاری کار ایران

لامبورگینی 3 میلیون دلاری

تنها 20 دستگاه از لامبورگینی 3 میلیون دلاری ساخته شده است که صرفا برای مسابقات طراحی شده‌اند و به هیچ وجه برای رانندگی در شهرها مجاز نیستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از کاروان، در سال 2010 کمپانی لامبورگینی از مدلی جدید رونمایی کرد که Sesto Elemento نامیده شد و در زبان انگلیسی به آن Sixth Element می‌گفتند. این سوپر ماشین که از تکنولوژی فیبر کربن بهره می‌برد، تنها 998 کیلوگرم وزن دارد.

101car.ir-Lamborghini(6)

بدنه، شاسی‌ها، میل گاردان و سیستم تعلیق همه از مواد سبک ساخته شده‌اند. پیشرانه آن همان موتور مدل گالاردو می‌باشد که 10 سیلندر خورجینی 5.2 لیتری است و 570 اسب‌بخار قدرت و حدود 542 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.       

71car.ir-Lamborghini(8)

این لامبورگینی که از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد، مجهز به گیربکس 6 سرعته و پدل شیفتر است. برای کاهش وزن، سیستم تهویه و استریو حذف شده‌اند. تنها 20 دستگاه از آن ساخته شده که صرفا برای مسابقات طراحی شده‌اند و به هیچ وجه برای رانندگی در شهرها مجاز نیستند. 20 دستگاه آن به سرعت و با رنج قیمت 2.2 میلیون تا 2.9 میلیون دلار به فروش رفت؛ اما به تازگی یک دستگاه از آن با قیمت 3 میلیون دلار در سایت 6speedonline در معرض فروش قرار گرفته است. این تنها فرصت برای دوست‌داران این خودرو است تا بتوانند صاحب این سوپر ماشین دیدنی شوند.

81car.ir-Lamborghini(4)

کد خبر : ۲۸۸۷۲۱