خبرگزاری کار ایران

بر اساس شاخصه‌های بهداشتی ارائه شد

پرخطرترین مناطق توریستی جهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۷۱

در گزارش منتشر شده ۳۰۰ هزار خدمات پزشکی در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۴ که برای مسافران و توریست ها منظور شده، مشخص شده است.

در گزارش منتشر شده ۳۰۰ هزار خدمات پزشکی در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۴ که برای مسافران و توریست ها منظور شده، مشخص شده است. این خدمات که در حوزه سلامت و اورژانس ارائه شده اند، به منظور درمان بیماری های عفونی، بهداشتی، تصادفات و عوامل دیگر تهدید کننده سلامتی توریست ها، به کار گرفته شده اند.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از آفتاب؛ واشنگتن پست در ادامه نوشت: این گزارش بر اساس شاخص های این خدمات و تسهیلات، کشورها را از جهت میزان تسهیلات بهداشتی و درمانی رای مسافران رتبه بندی کرده است.

کشورهای ماداگاسکار و بوتان، علیرغم زیبائی های طبیعی و مناظر بکر برای رفاه و سلامت توریست ها مناطق مناسبی نیستند و میزان ریسک و خطری که برای درمان دارند بسیار بالا است. این دو کشور به دلیل شرایط جغرافیائیشان دسترسی بسیار محدودی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مجهز دارند.

کوبا، سودان، لیبی و اوکراین از کشورهایی هستند که ریسک سلامتی بسیار بالایی را برای توریست ها به همراه خواهند داشت. اما آفریقا به سبب امکانات کم بهداشتی و درمانی خطرناکترین منطقه برای توریست ها شناخته شده است. به ویژه پس از آنکه ویروس هولناک ابولا در غرب آفریقا شناخته شد.

و کشورهایی مانند فرانسه، بریتانیا، آمریکا، آلمان، نروژ، ایتالیا و اسپانیا کشورهایی هستند که به لحاظ تامین امکانات پزشکی و تسهیلات درمانی توانسته اند به مناطق امنی برای توریست ها تبدیل شوند.

از طرف دیگر کشورهایی مانند ایران، روسیه و چین کشورهایی هستند که امکانات پزشکی بسیار بالا و تسهیلات درمانی و بهداشتی مناسبی را در برخی از مناطق خود گنجانده اند و سایر مناطق حاشیه ای و مرزی دارای امکانات کمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز