خبرگزاری کار ایران

از بازی در سریال پس از باران تا کارگردانی در سینمای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۴۲۶

حامد کلاهداری (زاده ۱۲ دی ۱۳۶۱) کارگردان و بازیگر جوان سینماست. اولین تجربه حضور او در تلویزیون با سریال پس از باران در سال 1379 به کارگردانی سعید سلطانی بود این سریال در زمان پخش به یکی از پرمخاطب ترین سریال های آن زمان تبدیل شد که موجب شناخته تر شدن چهره وی شد.

شروع فعالیت حامد کلاهداری

از ۱۱ سالگی فیلم کوتاه ساخته‌ ام و در جشنواره های مختلف حضور داشته‌ ام تا اینکه سال ۱۳۷۳ با مجموعه «دوستان خوب» در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفتم.

حامد کلاهداری در حال حاضر بازیگر و کارگردان معروف می باشد. فعالیت سینما را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم سینمایی خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یکی از پر ستاره ترین فیلمهای آن سال بود، که یک سال بعد در قالب سی دی به بازار آمد.

از بازی در سریال پس از باران تا کارگردانی در سینمای ایران

حرفه ای در سینما تا شهرت

در سال ۱۳۷۴ با فیلم «تعطیلات تابستانی» وارد سینما شد تا اینکه سال ۱۳۷۹ با چهارمین تجربه بازیگری اش در عرصه تلویزیونی با سریال «پس از باران» به شهرت رسید. او در این مجموعه کنار کتایون ریاحی، مرجان محتشم و صبا کمالی در نقش مسعود مهرپرور (پسر ستاره و صادق) حضور داشت.

از بازیگری تا کارگردانی

حامد کلاهداری بعد از سالها تجربه ساخت فیلم کوتاه سرانجام در سال ۱۳۸۷ اولین فیلم بلند خود بنام «شکلات داغ» را ساخت که بعد از دو سال با ۲۴۰ میلیون فروش در گیشه شکست خورد.

به بازیگری علاقه ندارم

علاقه ای به بازیگری ندارم نه الان بلکه سال‌ های گذشته که بازی می‌ کردم هم علاقه نداشتم! همیشه دنبال بهانه‌ ای بودم که بتوانم به کارگردانی دست پیدا کنم، چون در نوجوانی مرا به کارگردانی راه نمی‌ دادند، مجبور بودم در فیلم‌ ها بازی کنم تا روابطم را برای آینده گسترش دهم.

پشت پرده سینما آلوده است

پشت پرده سینما به نظر من بسیار آلوده است، چیزی که از دور می‌ بینم این است که یک کارگردان ثابت با چند بازیگر ثابت در همه فیلم‌ ها هستند این قضیه دیگر از مافیای سینما عبور کرده و بسیار فراتر رفته است.

ازدواج

حامد کلاهداری سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد. هیچوقت خودم را به اندازه ای بزرگ ندیدم که در مقابل خانه سینما بایستم و به عنوان یک کارگردان جوان دوست دارم که در این صنف خانه سینما عضو شوم و فعالیت هایم را دنبال کنم و امیدوارم که من را غریبه فرض نکنند.

تصاویر جدید حامد کلاهداری

از بازی در سریال پس از باران تا کارگردانی در سینمای ایران از بازی در سریال پس از باران تا کارگردانی در سینمای ایران

 

 

منبع گفتنی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز