خبرگزاری کار ایران

فیلم جدید جنیفر لوپز برگرفته از رابطه پرتلاطمش با بن افلک است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۷۲۵

خواننده محبوب، جنیفر لوپز اخیرا اعلام کرد که آلبوم جدید خود به نام This Is Me…Now و فیلم کوتاه همراه آن را در ماه فوریه منتشر خواهد کرد. او در این بین پرده از رازی برداشت که الهام‌بخش او برای ساخت این فیلم شده بود.

لوپز در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که عناصر به کار رفته در موزیک ویدیو و فیلم کوتاه کاملا از اتفاقات زندگی وی و به‌خصوص رابطه پرتلاطم او با بن افلک الهام گرفته شده‌اند.

این زوج یک بار در اوایل دهه ۲۰۰۰ با هم نامزد کردند اما دست سرنوشت آن‌ها را در سال ۲۰۰۴ از هم جدا کرد. این دو چهره پس از حدود دو دهه و تجربه روابط عاشقانه شکست خورده در سال ۲۰۲۲ به هم بازگشتند‌ و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

علی‌رغم شایعات پیرامون احتمال جدایی دوباره آن‌ها، افلک در حال حاضر یکی از بزرگترین حامیان لوپز به شمار می‌رود.

این خواننده حتی اعتراف کرد در ابتدا به توانایی‌های فیلمسازی خود شک داشت، اما به اصرار و تشویق همسرش پا در این عرصه گذاشت تا شانس خود را امتحان کند.

«بن به من گفت در این راه قدم بگذارم و رفته رفته آن را از آن خودم کنم! این سفر بیست ساله پاسخی به سوالاتم درباره عشق و خودم بود که بالاخره به پایان رسید و مرا وارد مرحله‌ای سالم‌تر و خودپذیرتر کرد.»

منبع: کاماپرس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز