خبرگزاری کار ایران

طرز تهیه کیک رژیمی بدون شکر و روغن؛ مقوی و خوشمزه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۸۸

کیک رژیمی که بدون شکر و روغن آماده می‌شود، یکی از بهترین کیک‌های رژیمی برای ورزشکاران و دیگر افرادی است که رژیم خاصی را دنبال میکنند.

به گزارش ایلنا، کیک رژیمی بدون شکر و روغن، یکی از پرطرفدار‌ترین طرز تهیه کیک ساده را شامل می‌شود که در آن از فرمول کیک رژیمی با موز و شیره انگور استفاده شده است و در ادامه پخت کیک اسفنجی‌های محبوب، برایتان آموزش داده شده است. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید و از طرف دیگر یکی از علاقه‌مندان به کیک هستید می‌توانید به راحتی با دستور تهیه این بخش کیک رژیمی خوشمزه تهیه کنید.


طرز تهیه کیک رژیمی بدون شکر و روغن؛ مقوی و خوشمزه

طرز تهیه کیک رژیمی برای ورزشکاران

مرحله اول:

برای تهیه کیک رژیمی ابتدا شیره انگور٬ خرما٬ موز را در میسر بریزید و میکس کنید تا شیره شیرین کننده کیکتان بدست آید.

مرحله دوم:

۳ عدد تخم مرغ در یک ظرف مناسب بشکانید و با کمک همزن٬ هم بزنید تا پف کند.

مرحله سوم:

در این مرحله از طرز تهیه کیک رژیمی با شیره انگور، پودر هل و دارچین را نیز به تخم مرغ‌ها اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله چهارم:

شیره‌ای که تهیه کرده اید را نیز به تخم مرغ‌ها اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا مواد با یکدیگر ترکیب شوند و حالت حباب حباب شود.

مرحله پنجم:

گردو و اگر دوست داشته باشید موز را به شکل ریز خرد کرده و به مواد کیک اضافه کنید.

مرحله ششم:

آرد و بکینگ پودر را سه بار الک کنید و به مواد بالا اضافه کنید و با کمک لیسک در جهت عقربه‌های ساعت هم بزنید تا مواد و آرد ترکیب شوند.

مرحله هفتم:

قالب کیک را کاغذ روغنی بگذارید و مواد کیک را درون آن بریزید و روی آن کنجد بریزید. برای تزیین کیک رژیمی خود می‌توانید از مواد دیگری مثل میوه و با گرونالا استفاده کنید.

مرحله هشتم:

از آنجایی که این رسپی مختص کیک رژیمی با فر است، در این مرحله کیک را داخل فر با دمای ۱۷۵ قرار دهید تا حدود ۴۵ دقیقه حرارت دیده و پف کند.

منبع: فرارو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز