خبرگزاری کار ایران

احمد زیدآبادی:

نوع حمایت نیروهای اصطلاحاً "پا به رکاب" از حکومت، موجب گریز مردم عادی از نظام حاکم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۳۷

آنچه موجب گریز مردم عادی از نظام حاکم می‌شود، نوع حمایت و دفاع نیروهای اصطلاحاً "پا به رکاب" حکومت از آن است!

احمد زیدآبادی روزنامه نگار در کانال تلگرامی خود نوشت:

آنچه موجب گریز مردم عادی از نظام حاکم می‌شود، هجوم تبلیغاتی بی‌وقفۀ براندازان در شبکه‌های خبری و مجازی نیست، بلکه نوع حمایت و دفاع نیروهای اصطلاحاً "پا به رکاب" حکومت از آن است!

از قضا، پاره‌ای از تبلیغات براندازان بخصوص هنگامی که رنگ دین‌ستیزانه و اهانت به پیامبر و خاندان او به خود می‌گیرد، موضع بسیاری از مردم عادی را نسبت به نظام ملایم‌تر می‌کند، اما آنچه این مردم را از وضعیت کنونی به راستی بیزار و خشمگین می‌کند، همین ادبیاتِ خشونت‌آمیز و رهنمودهای عقل‌ستیز و قلدرمآبانۀ برخی افسران جنگ سایبری و شماری از نمایندگان مجلس و مقام‌های دولتی و رسانه‌های حکومتی در دفاع از نظام و مقابله با مخالفان و منتقدان است.

حال که نظام سیاسی قصد دارد زمام حرکت خود را به این دسته از نیروها بسپرد و طبق تمایلات افراطی و مردم گریز آنان عمل کند، همانطور که در بررسی لایحۀ حجاب نشان داده است، دیگر بعید است از رویکرد امثال من کاری برآید. فقط باید منتظر ماند و عواقب این بازی خطرناک را برای کشور و جامعۀ ایرانی با یک چشم اشک و یک چشم خون دنبال کرد!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز