خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای کارگران مشاغل سخت و عملیاتی نفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۰۳۵

جلسه اعضای کمیسیون انرژی مجلس با مسئولان صنعت نفت و گاز هرمزگان و استان فارس برگزار شد.

به گزارش خانه ملت، در ابتدای نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس با مسئولان صنعت نفت و گاز هرمزگان و استان فارس، فریدون حسنوند (رئیس کمیسیون انرژی) ضمن تشکر از نمایندگان، مسئولان نفتی، استانداران، فرمانداران، امام جمعه مناطق و مردم شریف مناطق بازدید شده، گفت: زمانی که این پروژه‌ها را دیدیم به خود افتخار کرده و بالیدیم، چراکه علاوه بر داشتن نیروی انسانی نخبه، پروژه‌هایی بسیار قوی در سطح ملی و منطقه‌ای تعریف و احداث شده است.

در ادامه مالک شریعتی دیگر نماینده کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: فشار افزایی مخازن مشترک ما در پارس جنوبی، یکی از ضروریات است، چراکه در چند سال آینده برای تامین گاز خانگی و صنایع نیز دچار مشکل خواهیم شد، لذا بهتر است صنایع همانطور که برای تامین آب خود اقدام کرده اند، برای تامین خوراک و افزایش فشار گاز پارس جنوبی نیز اقدام کنند.

خانه ملت همچنین به نقل از این نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم نوشت: خبر خوب آنکه طی جلسه با سازمان اداری کشور، مطرح شده؛ به جای آنکه دستگاه ها را استثنا کنیم، مشاغل خاص را مانند مشاغل سخت و نیروهای عملیات صنعت نفت احصا شوند. در واقع آنها را استثنا کنند تا با ایجاد این تفاوت، زحمت آنها دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز