خبرگزاری کار ایران

محجوب:

پیگیر اسناد گمشده تحقیق وتفحص از تامین اجتماعی هستیم

کد خبر : ۱۰۵۲۰۹

ما در هر صورت مدارک گمشده را ابتیاع می‌کنیم و منتظر این نمی‌شویم تا کسی بگردد و مدارک گمشده را پیدا کند و هر روز بهانه تازه‌ای بیاورد.

رئیس هیأت تحقیق وتفحص از سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه این کمیته با جدیت پیگیر اسناد گمشده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلس هشتم است، گفت: به طور قطع ما مدارکی که در تأمین اجتماعی گم شده است ابتیاع می‌کنیم.

علیرضا محجوب تصریح کرد: عمده گزارشات حسابرسی که در سازمان تأمین اجتماعی جمع‌آوری شده از سوی نهاد حسابرسی سازمان تأمین اجتماعی تهیه شده‌ است که ما درخواست دسترسی به این مدارک را ابلاغ کرده‌ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، درباره مدارک گمشده هیأت تحقیق و تفحص مجلس هشتم از سازمان تأمین اجتماعی، گفت: ما در هر صورت مدارک گمشده را ابتیاع می‌کنیم و منتظر این نمی‌شویم تا کسی بگردد و مدارک گمشده را پیدا کند و هر روز بهانه تازه‌ای بیاورد.

وی به خانه ملت گفت: مشکل اصلی ما با تأمین اجتماعی این است که چرا باید اینقدر نسبت به این موضوع و مدارکی با این درجه از اهمیت بی‌تفاوت باشند و اعتنایی به درخواست‌های هیأت تحقیق و تفحص نکنند و اصلاً چرا باید این مدارک با چنین حجمی در سازمان گم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز