خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی کلینیک‌های مکمل در مجتمع دارویی – درمانی هلال

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۰۷

راه‌اندازی این مرکز موجب توسعه و افزایش جایگاه کشور در توریسم درمانی و به خصوص موجب تحکیم روابط کشورمان با همسایگان می‌شود.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال با اعلام راه اندازی کلینیک‌های مکمل در آینده نزدیک گفت: بسته‌های اقامتی، رفاهی و درمانی خاصی در مجتمع برای بیماران در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر؛ مسعود حبیبی در مراسم راه اندازی مرکز اقامتی رفاهی(هتل بیمارستان) مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افزود: همه تلاش ما این بود تا با راه اندازی سوئیت‌های خاص در مجتمع، خدمات تخصصی درمانی خود را به بیمارانی که از شهرستان‌ها و خارج از کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند با ارائه بسته‌های اقامتی، رفاهی و پذیرایی ارائه دهیم.

وی به پیشرفت دانش پزشکی اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز موجب توسعه و افزایش جایگاه کشور در توریسم درمانی و به خصوص موجب تحکیم روابط کشورمان با همسایگان می‌شود.

وی به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: راه اندازی این مرکز اقامتی رفاهی و به تبع آن افزایش پذیرش بیماران خارجی در مجتمع درمانی هلال از بستر‌های خوب تحقق اقتصاد مقاومتی و توریسم درمانی در کشور است.

حبیبی با اشاره به راه اندازی مراکز درمان ناباروری، درمانگاه تخصصی چشم پزشکی و تبدیل آن به بیمارستان چشم پزشکی، دیالیز، پوست و مو، تورولوژی و مرکز درمان بیماران خارجی در مجتمع دارویی - درمانی هلال اظهار کرد: تاکنون در مرکز درمان ناباروری ۳ هزار مراجعه داشته‌ایم که ۳۹ درصد در درمان‌ها به موفقیت دست یافته‌ایم به علاوه با راه اندازی مرکز سلول درمانی و درمان ویتیلیکو، ۵۰ تن را به صورت رایگان در پروسه درمان قرار داده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز