خبرگزاری کار ایران

مهلت پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۰۶

این دوره از پیش ثبت نام‌های عتبات که از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ماه آغاز شده است و قرار بود تا ساعت ۱۶ روز شنبه تمام شود، با توجه به تعطیلات و تقاضای دفاتر حج و زیارت استانها تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه تمدید شد.

مدیرکل عتبات سازمان حج با بیان اینکه اعزام‌های دوره جدید سفرهای عتبات از۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات تمدید شد.

به گزارش ایلنا، محسن نظافتی گفت: این دوره از پیش ثبت نام‌های عتبات که از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ماه آغاز شده است و قرار بود تا ساعت ۱۶ روز شنبه تمام شود، با توجه به تعطیلات و تقاضای دفاتر حج و زیارت استانها تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات درایام تعطیلات نوروز، تنها تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات به نشانیwww. atabat. haj. irبرای اعزام به سفرهای عتبات در این دوره اقدام نمایند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان اعزام به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این عزیزان می‌توانند از ۲ اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww. atabat. haj. irمشاهده و بر اساس زمان اعلام شده برای هر اولویت جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.

نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های دوره جدید سفرهای عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های ۳،۴ و ۷ روزه و برای سفرهای زمینی بسته ۶ روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز