خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

تهیه اعتبار وام ازدواج برای دولت دشوار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۳۴

«برای تهیه وام ازدواج با موسسات خیریه صحبت هایی شده است / امیدواریم که به زودی شورای عالی جوانان برگزار شود.»

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برای پرداخت وام ازواج به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است گفت: تامین این مبلغ برای دولت دشوار است.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جشن بخشش که روز گذشته در در تالار وحدت برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت وام ازدواج به جوانان گفت: سه میلیون نفر در حال حاضر متقاضی وام ازدواج هستندکه برای این تعداد اعتباری معادل چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار این مبلغ برای دولت دشوار است، افزود: امیدواریم در هیات دولت بتوانیم راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم. همچنین برای تامین بودجه با برخی موسسات خیریه هم صحبت هایی صورت گرفته است.

گودرزی در پاسخ به این سوال که " آیا سازمان اوقاف هم جزو این موسسات است؟ " ادامه داد: تا کنون در این زمینه صحبتی با سازمان اوقاف انجام نشده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به بررسی های بیشتر برای جداسازی حوزه جوانان از وزارت ورزش در شورای راهبردی جوانان اشاره کرد و درباره علت تشکیل نشدن شورای عالی جوانان نیز توضیح داد: من به مدت ۵ ماه است که در وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار شده ام. در این مدت نیز تلاش هایی برای تشکیل شد، اما به دلیل کثرت برنامه‌ها این امر محقق نشد و امیدواریم که به زودی این شورا برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز