خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی زنجان خبرداد:

اجرای ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۰۲۴

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج با تلاش بسیج سازندگی ۲۰ طرح و پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سطح این استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرهاد امندی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد هفته بسیج در همه شهرستان‌های استان برنامه های متنوعی اجرا می‌شود که مهمترین آنها بهره‌برداری از 6 طرح محرومیت زدایی در شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ایجرود و خرمدره است.

امندی در این زمینه ادامه داد: این طرح ها احداث خانه محروم، مسجد پایگاه مقاومت، آبرسانی و زمین‌های ورزشی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به بهره برداری 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها پرورش ماهی، قارچ خوراکی، صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی(کوچک)، پرورش شترمرغ و صنایع دستی است.

امندی همچنین  از اجرای 19 برنامه همزمان با هفته بسیج سازندگی در سطح استان زنجان خبرداد و افزود: از جمله این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های خدابنده، ابهر، خرمدره و سلطانیه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای یک روزه حلقه های صالحین در عرصه‌های سازندگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی - ترویجی طرح های اقتصاد مقاومتی، شکوه هجرت و تجلیل از گروه های جهادی از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی در طول هفته بسیج است.

بسیج سازندگی در طول سال در راستای فعالیت های فرهنگی و خودکفایی اقتصادی فعالیت دارد و مهمترین برنامه های آن در خصوص محرومیت زدایی از سطح روستاهای دور افتاده و خانواده های نیازمند است.

سالانه گروه های مختلف جهادی به مناطق محروم در زمینه های عمرانی، اقتصادی، پزشکی و فرهنگی اعزام می شوند و خدمات ویژه رایگان را به ساکنان این مناق ارائه می دهند.

بسیج سازندگی علاوه بر مناطق محروم در راستای خودکفایی خانوارها نیز فعالیت های قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز