خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آموزش و پرورش زنجان برگزیده مهندسی نقش و ساختار دولت شد

آموزش و پرورش استان زنجان طبق ارزیابی‌های به عمل آمده در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برگزیده استان در حوزه مهندسی نقش و ساختار دولت شد.

به گزارش ایلنا از زنجان  مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: همه ساله همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده، دستگاه‌های اجرایی کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و دستاوردهای آنها به اطلاع عموم می‌رسد.

تمجیدی ادامه داد: در جشنواره امسال شهید رجایی اداره کل آموزش و پرورش استان، برگزیده بخش مهندسی نقش و ساختار دولت شده که حاصل زحمات دست‌اندرکاران این نهاد عظیم و تاثیرگذار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از جمله علل این موفقیت را برون سپاری 5/20 درصد از مهارت‌های شاخه کار و دانش به بخش غیر دولتی، واگذاری 100 درصد آموزش‌های سوادآموزی به بخش غیر دولتی به تعداد 7644 نفر در سال تحصیلی 95-94 تفویض اختیار 42 مورد از فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان به شهرستان‌ها و مناطق در راستای تمرکززدایی با هدف تسهیل و تسریع در فرایندهای انجام خدمت و اجرای دیگر برنامه‌های مشارکتی اعلام کرد.

کد خبر : ۴۰۸۲۵۴