خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت اتخاذ تدابیر مدیریتی در حوزه مدرسه‌سازی

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۱۶۰

استاندار زنجان تاکید کرد: در حوزه مدرسه سازی باید تصمیم مدیریتی اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، امروز در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، با اشاره به مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه سازی، اظهار داشت: از 500 هزار کلاس درس احداثی سال‌های اخیر حدود 100 هزار با مشارکت خیرین احداث شده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه 90 درصد ساخت وسازهای مدارس خیر ساز را دولت پرداخت کرده است، افزود: خیرین هیچ مسولیتی در این زمینه ندارند و فقط با یک نیت و هدف به این امر اقدام می کنند.

انصاری، در ادامه با ابراز امیدواری برای ترویج فرهنگ و سنت مدرسه‌سازی در جامعه خاطر نشان شد: در استان زنجان مردمی خیر خواه با مشارکت در عرصه های مختلف وجود دارد که امروزه شاهد راه‌اندازی انجمن ها و خیریه های درمانی و سلامت هستیم که استان زنجان را بعنوان الگویی در سطح ملی و بین المللی مطرح کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود مشارکت مردمی استان زنجان را در حوزه های سلامت و درمان نیازمند تحلیل و بررسی در این راستا دانست و گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان زنجان خیلی بالاتر از این موارد است.

مقام عالی دولت دراستان ضرورت حضور خیرین در امر مدرسه‌سازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: نیازمند کار ترویجی و تبلیغی دراین زمینه در استان هستیم.

استاندار زنجان، همچنین با بیان اینکه نهاد دولت با امکاناتی که در اختیار دارد ناتوان از  این اقدامات در جامعه نیست تاکید کرد: از ظرفیت‌های خود آموزش و پرورش می‌توان برای این امور اقدام کرد.

استاندار زنجان، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه در حوزه مدرسه سازی باید تصمیم مدیریتی اتخاذ شود، یادآور شد: خیرین با کمک‌هاو مشارکت‌های خود در راستای مدرسه سازی دارای نقش اساسی در جامعه کنونی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز