خبرگزاری کار ایران

بودجه سال ۹۵ شهرداری زنجان تدوین شد

شهر دار زنجان گفت: بودجه امسال ملاک تدوین بودجه سال آینده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حبیب یگانه شهردار زنجان در جلسه‌ای که به منظور بررسی تدوین بودجه سال آینده شهرداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بودجه امسال ملاک تدوین بودجه سال آینده قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه امسال گفت: بیش از هشت ماه از سال می‌گذرد و نیاز است اصلاح و متمم بودجه به شورای اسلامی شهر ارسال شود.

شهردار زنجان با اشاره به بودجه 188 میلیارد تومانی نقدی و مصوب شهرداری زنجان و 87 میلیارد تومانی بودجه نقدی و مصوب سازمان‌های شهرداری زنجان ابراز کرد: تاکنون ۶۱ درصد درآمد شهرداری مرکز در بودجه امسال محقق شده است.

وی با تاکید بر تهیه گزارش جامع هزینه و درآمد به صورت ماهانه گفت: این گزارش باید به صورت دقیق استخراج و به شورای اسلامی شهر ارسال شود تا اعضای شورای اسلامی نیز در روند درآمد و هزینه‌های شهرداری قرار گیرند.

یگانه تصریح کرد: این گزارش باید به صورت شفاف و مستند ارائه ‌شود.

وی با بیان اینکه همه سازمان‌ها باید برای تحقق بودجه تلاش کنند، افزود: پرداخت هر گونه تشویق باید بر اساس میزان تحقق بودجه باشد.

شهردار زنجان به تدوین بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: در پیشنهاد درآمدها و تعرفه‌ها باید رعایت حال شهروندان در نظر گرفته شود و همه افزایش‌ها باید در حد مقعول باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم بودجه‌ای که تدوین می‌شود بودجه دقیق و محکم باشد.

یگانه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های شهرداری‌ها گفت: یکی از سیاست‌های عمده در تدوین بودجه شهرداری‌ها توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: هر یک از سازمان‌ها باید سیاست‌ها و بودجه خود را با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی تطبیق دهند.

شهردار زنجان افزود: همه سازمان‌ها باید سیاست‌های خود را به صورت مشروح تهیه کنند چه برنامه‌ای برای تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی دارند و از شعارزدگی نیز پرهیز شود.

وی بیان کرد: در این صورت است می‌توانیم نقش خود را در اقتصاد ملی ایفا کنیم و سازمان ما می‌تواند به عنوان یک سازمان پایلوت در اجرای سیاست‌های مقام معظم رهبری باشد.

کد خبر : ۳۳۱۰۵۳