خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر زنجان:

معافیت معلولین از پرداخت حق پارکبان و طرح بهسازی معابر

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۳۲

رئیس شورای شهر زنجان گفت: با مساعدت دستگاه‌های اجرایی مرتبط دراین زمینه شورای شهر زنجان در صدد حل مشکلات این قشر از اقشار جامعه است.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: معافیت معلولین از پرداخت حق پارکبان، تشکیل کارگروه بیماران کلیوی و طرح بهسازی از مصوبات شورای شهر زنجان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی امروز سه شنبه(۲۴تیر) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به هفته بهزیستی وتامین اجتماعی گفت: سازمان بهزیستی در راستای تحقق عدالت اجتماعی با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و دارای مشکلات با استفاده از ارزشهای انسانی اجتماعی تشکیل شده است.

ضیایی با بیان اینکه بهزیستی با استفاده از ارزشهای انسانی و اجتماعی تاکید بر تعاون و عدالت اجتماعی در حال تلاش است، افزود: همکاری دستگاههای اجرایی در این راستا دارای اهمیت اساسی است.

رئیس شورای شهر زنجان، در ادامه با اشاره به وظایف شورای شهر در شناسایی، احصاء و رفع آسیب‌های اجتماعی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی تصریح کرد: با مساعدت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه شورای شهر زنجان در صدد حل مشکلات این قشر از اقشار جامعه است.

ضیایی در بخش پایانی سخنان خود خبر از مصوبات مناسب در شورای شهر زنجان در این راستا برای افراد تحت پوشش بهزیستی و افراد دارای مشکلات در جامعه داد و گفت: معافیت معلولین از پرداخت حق پارکبان، تشکیل کارگروه بیماران کلیوی و طرح بهسازی از مصوبات شورای شهر زنجان برای حمایت از این اقشار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز