خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد ثبت نام استان زنجان خبر داد:

ثبت نام ۸۱ درصد دانش آموزان استان زنجان در سامانه ستاد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۶۶۴

دومین جلسه ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان، با حضور کلیه ی اعضای این ستاد، در سالن غدیر تشکیل شد.

دبیر ستاد ثبت نام استان زنجان گفت: مدارس خاص، هیات امنایی و غیر دولتی صرفاً در چارچوب مصوبات اعلامی از سوی اداره کل می‌توانند نسبت به دریافت شهریه ثابت و هزینه برگزاری کلاسهای فوق برنامه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، در ابتدای این جلسه، عباسی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیهٔ مدیران مدارس در امر ثبت نام دانش آموزان، اظهار داشت: استان زنجان با ثبت مشخصات بیش ازصد و چهل هزار نفر از دانش آموزان در سامانه الکترونیکی سناد، تا کنون جزو ۲ استان بر‌تر کشور بوده است.

عباسی افزود: مشخصات ۹۷ درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی، ۸۷ درصد از دانش آموزان دوره اول متوسطه و ۵۵ درصد از دانش آموزان دوره دوم متوسطه در این سامانه ثبت گردیده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه تاکنون مشخصات ۸۱درصد از کل دانش آموزان استان در سیستم سناد ثبت شده است، اظهار امیدواری کرد با اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و مشخص شدن تکلیف مدارس شاهد، مشخصات مابقی دانش آموزان نیز در این سامانه ثبت شود.

عباسی با تاکید بر ممنوع بودن دریافت هر گونه وجهی در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی، خواستار رعایت دقیق مقررات مربوط به ثبت نام توسط مدیران مدارس شد.

این مقام مسئول افزود: مدارس خاص، هیات امنایی و غیر دولتی صرفاً در چارچوب مصوبات اعلامی از سوی اداره کل می‌توانند نسبت به دریافت شهریه ثابت و هزینه برگزاری کلاسهای فوق برنامه اقدام کنند.

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان تاکید کرد: هر گونه هزینه کرد مدارس باید مطابق با قوانین و مقررات مربوطه باشد و نظارت کافی و وافی در این زمینه توسط کار‌شناسان امور مالی انجام پذیرد.

عباسی با بیان اینکه فعالیت ستاد‌های فرعی ثبت نام تا ۱۸ تیر ماه خواهد بود اظهار داشت: هدایت مراجعان در زمینه ثبت نام دانش آموزان، بعد از تاریخ مذکور صرفاً از طریق ستادهای اصلی ثبت نام، مستقر در ادارات آموزش و پرورش، امکانپذیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز