خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

عقلانیت و خردورزی مطالبه اصلی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۳۹

مدیریت احساسی و هیجانی مشکلاتی را در پی داشت که باعثپایین آمدن آستانه تحمل مردم شد.

دومین جلسه شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی به ریاست استاندار زنجان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, در ابتدای دومین جلسه شورای اداره استان جمشید انصاری, از مردم استان و همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سالروز ارتحال امام راحل قدردانی کرد و اظها رداشت: مردم ولایت مدار استان با درک دقیق از نقش امام راحل در تاسیس نظام جمهوری اسلامی و شکل گیری ارگانها و نهادهای مختلف، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و بار دیگر با آرمانها حضرت امام تجدید میثاق کرده اند.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را از برنامه های پیش روی دولت عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از بخشهای این قانون در حوزه سلامت می باشد که با همراهی و تعامل خوب مردم با دستگاههای اجرایی، در کشور به اجرا در آمد.

انصاری همچنین د رادامه به ۲۴ خرداد، سالروز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره و گفت: مردم با حضور گسترده خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام نموده و بار دیگر خط بطلانی بر نظریه جدایی و انفکاک مردم از نظام کشیدند.

مقام عالی استان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه اقبال مردم از برنامه های کاندیدای مورد نظر بیانگر مطالبات مردم است گفت: رای قابل توجهی که آقای روحانی بدست آوردند بیانگر نزدیک بودن تحلیل ایشان با تحلیل مردم در شناسایی مطالبات جامعه می باشد.

انصاری تصریح کرد: پیام رای مردم به آقای روحانی این است که مردم راهکار حل مشکلات و رسیدن به مطالبات خود را در برنامه های رئیس جمهور منتخب " روحانی " یافتند.

مقام عالی استان, در ادامه به بررسی ۴ خواسته اساسی مردم از دولت پرداخت و با بیان اینکه بازگشت به عقلانیت و خردورزی و مدیریت کشور بر مبنای عقلانیت و تصمیم گیری کارشناسانه، یکی از مطالبات مردم بود گفت: مدیریت احساسی و هیجانی در کشور و رویکرد غیر کارشناسی در پرداختن به بسیاری از امور، مشکلات و معضلاتی را ایجاد نمود که باعثپایین آمدن آستانه تحمل مردم شده بود.

وی ادامه داد: شرایط بین المللی کشور و پافشاری مردم ایران بر برخورداری از حق مسلم خود در بحثانرژی صلح آمیز هسته ای و از سوی دیگر مدیریت برنامه های هسته ای بهمراه ماجراجویی، هزینه هایی را بر کشور تحمیل کرد.

انصاری تنش زدایی در مناسبات ایران بین المللی و پیگیری برنامه هسته ای و حل عزتمندانه آن بدور از جنجال و هیاهو را از دیگر مطالبات مردم برشمرد و خاطر نشان شد: نوع برخورد آمریکا و کشورهای عضو ۱ + ۵ در رابطه با برنامه های هسته ای ایران و اعمال تحریم های ظالمانه بخشی مربوط به زیاده خواهی های این کشورها و دشمنی دیرینه آمریکا با جمهوری اسلامی و بخش قابل توجهی به نوع مدیریت این پرونده در فضای بین المللی معطوف می شد.

وی ایجاد مشکلات در حوزه اقتصاد کشور را نتیجه تحریم ها و مدیریت احساسی دانست و یاد آورشد: در آستانه انتخابات تورم بیش از ۳۵ درصد و نرخ بیکاری ۱۲ درصدی و رشد منفی اقتصادی کشور را شاهد بودیم.

خروج اقتصاد کشور از شرایط بحرانی, رکود و برگرداندن رونق و بهبود شاخص های اقتصادی و بهبود فضای اجتماعی و فرهنگی و مهیا شدن این فضا برای فعالیت های مربوطه دو مطالبه دیگر مردم بود که استاندار زنجان به آن اشاره کردو گفت: روند پرشتاب تورم ها در طول ۱۰ ماه اخیر از ۳۶.۲ به ۲۸.۲ درصد کاهش یافته ضمن اینکه در فضای فرهنگی و اجتماعی شاهد فضای مطبوعاتی با نشاط و فعالیتهای شاداب تری در عرصه سیاسی بوده و فضای فرهنگی کشور نیز قابل قبول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز