خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان زنجان:

جشنواره نهم بزرگترین جشنواره ملی آش ایرانی بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۰۲

تعداد ماشین آلات ورودی به پارکینگ ورودی جشنواره نشانگر استقبال گرم وبی نظیر از این جشنواره بوده است.

مدیر کل میراثفرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان زنجان، گفت: ۲۲ استان ایران در نه امین جشنواره ملی آش ایرانی غرفه طبخ و پخت و عرضه آش داشتند.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» یحیی رحمتی، مدیر کل میراثفرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان زنجان شامگاه دیروز درآیین مراسم اختتامیه نه امین جشنواره ملی آش ایرانی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از این جشنواره گفت: در مقایسه باجشنواره‌های قبل جشنواره نهم بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین جشنواره ملی آش ایرانی بوده است.

رحمتی با بیان اینکه ۱۰۸ تور ورودی در طول برگزاری این جشنواره را به زنجان شاهد بودیم افزود: تعداد ماشین آلات ورودی به پارکینگ ورودی جشنواره نشانگر استقبال گرم وبی نظیر از این جشنواره بوده است.

وی با اشاره به ۱۵۰غرفه مصنوعات وصنایع دستی از ۳۰ استان کشور برای شرکت در این جشنواره ملی درزنجان، افزود: ۲۲ استان ایران در نه امین جشنواره ملی آش ایرانی غرفه طبخ وپخت وعرضه آش داشتند.

رحمتی با بیان اینکه در مقایسه به برگزاری نه جشنواره آش ایرانی در زنجان که مسئولیت جشنواره اول ودوم را نیز به عهده داشتم جشنواره نهم بزرگ‌ترین وعظیم‌ترین جشنواره ملی در زنجان بوده است.

مدیر کل میراثفرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان زنجان، با بیان اینکه بابرطرف کردن کم وکاستی در این زمینه گفت: در آینده شاهد برگزاری جشنواره‌های مطلوب‌تر خواهیم بود.

همچنین وی در پایان با اشاره به بحثارتقاء جایگاه این جشنواره از ملی به بین المللی به پیشنهاد وهمکاری سازمان اکو تصریح کرد: این جشنواره از سالهای آینده از جشنواره ملی به جشنواره بین المللی در گستره جاده ابریشم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز