خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

کاهش اعتبارات مصوب برای اجرای سدهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۷۴

اعتبارات مصوب برای اجرای سدهای استان زنجان در سال جاری کاهش داشته است که این امر اجرای پروژه‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: اعتبارات مصوب برای اجرای سدهای استان زنجان در سال جاری کاهش داشته است که این امر اجرای پروژه‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» امیر حمید نیا امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای زنجان در سال جاری اقدام به ساخت پروژه‌های سد مشمپا، مراش، بلوبین و شبکه‌های گلابر، کینه‌ورس، تالوار، بلوبین و مراش خواهد کرد.
وی خاطر نشان شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت آب منطقه‌ای زنجان در سال جاری نسبت به اتمام سدهای میرزاخانلوی ۲، بلوک و تالوار اهتمام می‌کند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه اعتبارات پروژه‌های عمرانی ملی و ملی با ویژگی استانی از محل منابع عمومی کاهش یافته است، تصریح کرد: اعتبار مصوب این پروژه‌ها در سال جاری یک میلیارد و ۶۸ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال است.
حمید نیا با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی ملی و ملی با ویژگی استانی از محل منابع عمومی استان زنجان در سال گذشته یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، اضافه کرد: اعتبارات سال جاری در این بخش نسبت به سال گذشته ۲۷۸ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال کاهش داشته است.
این مسئول با بیان اینکه اعتبار سدهای اجرایی استان زنجان از جمله تالوار ۲۰۰ هزار میلیون ریال و مشمپا ۳۷ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال مصوب گردیده که نسبت به سال گذشته از محل منابع عمومی کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات مصوب برای سد بلوبین ۱۲۳ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۲۲ میلیارد ریال کاهش داشته است، یادآور شد: اعتبارات مصوب سد مراش نیز ۱۲۸ میلیارد ریال مصوب شده است که ۴۶ میلیارد ریال نسبت به سال گذشته از محل منابع عمومی کاهش یافته است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه کمبود اعتبارات روند اجرای سد‌ها را با مشکل مواجه می‌کند، ادامه داد: اعتبارات شبکه‌های اجرایی تالوار ۱۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مصوب شده است.
حمید نیا با اشاره به اینکه اعتبارات شبکه‌های اجرایی شد مشمپا نیز ۱۸ میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: مجموع اعتبارات مصوب برای اجرای شبکه‌های سد بلوبین نیز ۲۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال است.
این مسئول در پایان با بیان اینکه اعتبار مصوب شبکه‌های اجرایی سد کینه‌ورس در استان زنجان ۱۱۰ میلیارد اعلام شده است، بیان داشت: اعتبارات مصوب شبکه‌های اجرایی سد مراش ۶۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال و گلابرنیز ۱۶۰ میلیارد و۱۶۰ میلیون ریال اعلام شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز