خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر:

بار عظیم مسائل مرتبط با سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم، بر دوش دانشگاهیان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۴۵

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهردر سال ۹۳ با حضور اعضای شورای فرهنگی و رئیس واحد ابهر در محل دفتر فرهنگ اسلامی واحد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، گفت: امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم گامهای موثرتری در حوزه فرهنگی برداریم.

به گزارش ایلنا از زنجان، یداله رجائی، در این جلسه، ضمن تبریک سال با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، علمی، آموزشی و پژوهشی گفت: تقوا وایمان یک مساله تکاملی است، لذا در انجام امور فرهنگی، فضا سازی و حرکت منسجم، جهت دار، برنامه ریزی شده و پیوسته اثر گذاری بیشتری دارد.

وی ولایت‌محوری وتکیه بر ارزشهای اسلامی وانقلاب را محور اصلی فعالیتهای فرهنگی این دانشگاه دانست و افزود: مباحثارزشی، ولایت‌محوری و استکبارستیزی در رأس برنامه‌های فرهنگی قرار دارد وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود، برای پیشرفت کشور وسعادت احاد جامعه به سه مولفه موثر اقتصاد، فرهنگ و علم اشاره کرده‌اند. که فرهنگ دینی ما مسلمانان راه درست زندگی را به ما آموخته است واگر سبک زندگی اسلامی را سرلوحه کار‌هایمان قرار دهیم هم در دنیا وهم در آخرت سعادتمند خواهیم شد.

رجائی، در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره محورهای اصلی اقتصاد دانش بنیان، اظهار داشت: با توجه به این مطالب مشخص می‌شود که بار عظیم مساله مرتبط با سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم، بر دوش ما دانشگاهیان است. چرا که دو مولفه فرهنگ و علم از این سه عنصر مستقیما به دانشگاهیان بر می‌گردد و مسوولیت موضوع اقتصاد هم به صورت غیرمستقیم بر دوش ما است و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برنامه‌های متنوعی را در طول سال برنامه ریزی کرده است و اجرا می‌کند.

رجائی افزود: امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم گامهای موثرتری در حوزه فرهنگی برداریم.

در ادامه جلسه حسینی، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی افزود: امیدوارم بتوانیم در سال جدید به لطف پروردگار در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشیم.

وی، در ادامه به برنامه‌های فرهنگی واحد در سال جدید اشاره کرد و گزارشی از برنامه‌های فرهنگی انجام شده ارائه نمود وپس از بحثوبررسی موارد فرهنگی مطرح شده، برنامه‌های متنوع فرهنگی جهت اجرا در سال جدید به تصویب رسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز