خبرگزاری کار ایران

:

حامیان زنجانی به 36 هزار و 480 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۷۷

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: بر اساس آمارهای موجود تعداد حامیان زنجانی به 36 هزار و 480 نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  روح اله صالحی، امروز ضمن قدردانی از همراهی خیرین و حامیان با کمیته امداد در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال در این ماه مبارک 4 هزار و 855 فرزند به حامیان زنجانی واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه در ماه رمضان به پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، تصریح کرد: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به 36 هزار و 480 نفر رسیده است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و آموزه‌های دینی در حوزه دستگیری از اقشار نیازمند و اثرگذار در تأمین هزینه‌های جامعه هدف این طرح است، خیرین جدیدی حامی فرزندان عزیز معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان، بااشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم استانی‌های عزیز برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز