خبرگزاری کار ایران

در بیانیه استاندار زنجان تاکید شد؛

به خاطر سرمایه گران‌قدر اعتماد مردم از خداوند منان سپاسگزارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۰

استاندار زنجان امروز در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حمایت‌های مردمی، تحقق مطالبات به‌حق مردمی را نیازمند مساعدت عمومی دانست.

ایلنا: استاندار زنجان امروز در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حمایت‌های مردمی، تحقق مطالبات به‌حق مردمی را نیازمند مساعدت عمومی دانست.

به گزارش ایلنا از زنجان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت بزرگ ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ندای رهبر فرزانه خود حماسه‎ای شکوه‌مند آفرید و با انتخاب مشی اعتدال و عقلانیت در اداره امور کشور، آگاهی، تدبیر و قدرت تشخیص بالای خود را به جهانیان نشان داد.

مردم رشید و انقلابی استان زنجان نیز نقش ارزنده‎ای در تحقق این حماسه بزرگ داشتند و با استقبال از برنامه‎های دولت تدبیر و امید و رأی گسترده به حجت‎الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، درک عمیق سیاسی خود را از ضرورت تغییر در روش‌های مدیریت کشور به منصه ظهور رساندند.

این مهم حاصل نشد مگر با عنایات خاص الهی که با هدایت قلوب مردم، نقطه پایانی بر هرگونه افراط، تندروی و رویکرد احساسی به اداره امور کشور نهاده شد و زمینه تقویت وحدت، هم‌دلی و انسجام ملی و زنده شدن دوباره امید در کشور را فراهم کرد.

امروز که اینجانب توفیق خدمت به شما مردم بزرگوار را به عنوان نماینده عالی دولت در استان زنجان پیدا کرده‎ام، ضمن تشکر از دولت به خاطر توجه به خواست عمومی مردم، ابراز لطف صمیمانه و محبت‎های بی‎شائبه آحاد مردم استان، به ویِژه همشهریان زنجانی را که در استقبال پرشور مردمی، مراسم معارفه و روزهای آغازین فعالیت، نثار فرزند خدمت‌گزار خود نمودند را ارج می‌‎نهم و مراتب سپاس و حق‎‌شناسی خود را از شما مردم قدر‌شناس اعلام می‌‎دارم و به خاطر سرمایه گران‌قدر اعتماد مردم خداوند منان را سپاسگزارم.

امید است با عنایات خاص خداوند متعال و مشارکت، مساعدت و همکاری همه مردم به ویژه نخبگان و فرهیختگان استان، امکان تحقق مطالبات به‌حق مردم فراهم و روند توسعه استان و حل مشکلات مردم شتاب گیرد و انجام کار با عزت بیشتر مردم و سربلندی فرزند کوچک شما همراه گردد.

برادر شما جمشید انصاری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز