خبرگزاری کار ایران

رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات زنان در گفت‌وگو با ایلنا:

حجاب را نمی‌توان با اعمال جریمه بین مردم گسترش داد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۳۴

حجاب باوری درونی است و با بخشنامه و جریمه نمی‌توان آن را بین مردم گسترش داد / این گونه روش‌ها نمی‌تواند تاثیرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد.

رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات زنان با اشاره به در نظرگرفتن جریمه نقدی برای بدحجابی در طرح «صیانت از حریم حجاب و عفاف» مجلس گفت: حجاب از باور و ایمان درونی ناشی می‌شود و این گونه طرح‌ها تاثیری در گسترش حجاب و عفاف در جامعه ندارد.

«منیرآمدی‌قمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد عملکرد فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد این فراکسیون نیازمند بررسی دقیق است اما به طور کلی به نظر می‌آید، مطالعات کافی در تدوین برخی طرح‌های آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی برای ارائه یک طرح یا برنامه پژوهش‌های کافی انجام نمی‌شود، و به همین علت شاهد هستیم برخی از طرح‌هایی که در مورد زنان مطرح شده، اجرایی نشده است.

رئیس موسسه مطالعات زنان به طرح «صیانت از حریم حجاب و عفاف» اشاره کرد و افزود: حجاب باوری درونی است و با بخشنامه و جریمه نمی‌توان آن را بین مردم گسترش داد.

به گفته رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات زنان این گونه روش‌ها نمی‌تواند تاثیرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز